Nyt on dieettiä kulunut 2 viikkoa ja olo on mainio! Nälkää en juurikaan ole tuntenut, varsinkaan sellaista "kiljuvaa nälkää", mitä hiilihydraattipitoisella dieetillä olen joskus tuntenut. Olen siis entistä vakuuttuneempi vhh-elämäntavan positiivisista puolista!

Minua ei turvota samalla lailla (paitsi kyllä nää helteet turvottaa hiukan), ei ole mahavaivoja ja suu tuntuu mukavan puhtaalle myös aamuisin juuri heränneenä, eli monta hyvää asiaa olen jo 2 viikon aikana huomannut.

Olemme vähän reissailleet ja mökilläkin käyty, en ole ihan pelkillä pussiruoilla elänyt, vaan sekaan on mahtunut mm. katkarapu-lohisalaattia, halloum-cashewpähkinäsalaattia, karpinnettua lohipiirasta, karppipurilaisia, possunpihviä ja kasviksia, kuivaa valkoviiniä jne. Kohtuudella kaikkea ja napostelua ei ollenkaan!

Kahden viikon aikana pudotusta on tullut yhteensä - 5,7kg, mikä on tottakai tosi hyvin, mutta hiukan kismittää, koska olen niin kunnianhimoinen kaikessa, että toivoisin kai laihtuvani yhdessä yössä 5 kiloa!  Salilla olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta siellä en ole jaksanut tehdä niin isoilla painoilla, kuin yleensä, minkä toki ymmärrän ja hyväksyn. Ketoosi on kohtalainen, välillä tikku on todella tumma, joten silläkin saralla homma toimii!

Uskon, että senttejä on silti lähtenyt aika hyvin, koska vanhat vaatteet tuntuvat mukavan väljiltä, mm. yksi tunika (joka ei veny lainkaan) on hyvinkin paljon väljempi, kuin koskaan aiemmin, hip hei!!! Täytyisi alkaa ihan mittanauhailemaan, niin voisi seurata tätä proggista monipuolisemmin.

Näin aion jatkaa, koska fiilis on hyvä! Tsemit myös kanssalaihistelijoille jälleen kerran, tavoitteita kohti, mutta armollisesti!