KLARA VAPPEN,
SPARA VATTEN,
BARA SNAPSEN,
HELA NATTEN... :D

552871.jpg

Ei se runo kyl tainnut ihan noin mennä...mut siis mun vapunaattoon ei kuulu simaa vahvempaa tällä kertaa ja ei edes haittaa yhtään! :) Joten toi vappupallo, joka virnuilee mun yo-lakki päässä on enemmän simoissaan ko mie. :D
P.S. Siman tein itse...6 litraa, nam!!!

Eiliset SM-kisat ei menneet kovinkaan hienosti. Tai no...sehän riippuu siitä, mitä on lähdetty hakemaan. Itsehän olin alunperinkin hyvin pessimistinen, ja se tais kannattaa, ei ainakaan päässyt pettymään. ;)
Mut ihan hyvin soitettiin, ei siinä mitään. Yhteensä kilpailijoita oli näissä kisoissa 2 000...huhhuh!!! Taitaa olla puhallinmusiikki vielä jokseenkin voimissaan.

Huomenna voi hymyillen lähteä esiintymään, kun ei ole dagen efteristä tietoakaan. Elikkä meillä on Puhkupillien kanssa Harjun Silliksellä picnic-konsertti, jossa soitamme letkeän setin kaikenlaista mukavaa mussiikkia, kuten Tequila, Lady Marmalade jne...hyvällä vappumeiningillä höystettynä tottakai eli tervetuloa picnicille tai muuten vaan kuulemaan!
Meidän porukka ei ole mitään hyssyttelevää sakkia...se nähtiin eilen kisabussissa kotimatkalla, kun kaikki muut, paitsi minä ja Satu korkkasivat pullot het ens alkuun. Pojilla oli tyylikkäät Puhkupilli-kalsarit päässä loppumatkan ja puheenaiheet vaihtelivat värikkäästi. :D Ja jatkotkin olivat tiedossa. :)
Minä sain jopa Finlandia Lime Fusion-pullon kiitokseksi keikasta koko bändiltä. Olin aika otettu...ja Finlandia noin muutenkin soi mulla päässä, kun sen oli 8 bändiä Tampereella esittänyt. Hih!

Nyt kouluun takaisin ja sitten vapputunnelmiin...!!!
<:o)