Jep, elikkäs tänä iltana olisi taas esiintyminen. Nää alkaa jo mennä tehtailuks! XD
Mulla oli tosiaan porukat ja kummit kylässä la-su, oli oikein mukavaa. Lenkkeiltiin, syötiin hyvin, saunottiin, maisteltiin viinejä jne.

Sunnuntaina mulla oli sitten taas konsertti, jossa oli ihan mukavasti porukkaa. Tosin mun kohdalta esitys ei mennyt aivan nappiin. Aina voi syyttää ulkopuolisia seikkoja, mut mm. nyt mun ihan vieressä (kun yleisön penkit alkoivat aivan siitä vierestä) istui eräs nuorukainen, joka aina vilkaisi mua, jos oletti mun soittavan väärin...oli siinä vaikeaa pitää ajatukset kasassa, eikä se ihan onnistunutkaan, mutta yleisö kuulemma tykkäsi ja se on tärkeintä! :)

Tänään olisi sitten ns. Kamarimusiikki-ilta meidän koulussa, ja esiinnymme siis siellä. Mun pikkuiset oppilaani (trio: viulu, sello ja piano) saavat myös esiintyä samassa tilaisuudessa, vaikkakaan siellä ei yleensä soita kuin koulun omat opiskelijat.
Jännittää...nyt tuntuu, että sitä brahmsia ollaan soitettu niin kauan, että en enää jaksais...pitäis olla vaikka viikon brahms-sulattelutauko. :D

Eilen tuli puhelu kotikaupungistani, että saisin sieltä viulunopettajan pitkän sijaisuuden. Tää asia mua vaivaa tällä hetkellä todella paljon! Sijaisuus alkaisi elokuussa ja kestäisi ainakin 2008 jouluun. Mahtava tilaisuus, ettenkö sanoisi, koska meidän alalla töitä ei oo joka sormelle... Mut mut...Janne jäis tänne ja... :/
Juu, tää on nyt mietintämyssyn alla kovasti. Ja kukaan kun ei tee päätöstä mun puolesta. Toisaalta hyvä niin!

Nyt mun täytyy lähteä harjoittelemaan ja sitten varmaankin ajaudun shoppailukierrokselle...jee, synttäritkin jo ylihuomenna...!!! *töttörööööö* :D
Heips...!