Hih...ajattelin kirjoittaa oranssilla, vaikkei se ole lähelläkään lempivärejäni, mutta onhan se aika pirtsakka! :D
Tää sunnuntai on menny kauhian nopeasti, vaikka heräsin muka aikaisin (klo.9 pintaan).
Torstai-iltana big band-treenien jälkeen kultani ehdotti ilta-ajelua...ja voi, kuinka se olikin ihanaa! Pitkästä aikaa jotain sellaista. Erilaisia maisemia - erilaisia tunnelmia. Radiokin soitti tunnelmamusaa, mutta rakkaani ei aivan ollut samalla aaltopituudella, vaan vaihteli sanoituksia...heh! <3 Enempää en tässä valaise.

Olen hieman "laiminlyönyt" erästä ystävääni mielipiteiden takia, mutta koska hän kauniisti pyysi saada seuraani pe-illaksi, niin mikäpä jottei. :)
Saunoimme ja joimme punaviiniä hyvässä hengessä. Tarkoitus ei kai alunperin ollut lähteä mihinkään kummempaan paikkaan, mutta kaunistauduttiin ja lähdettiin baariin. Itse en kuitenkaan ollut erityisemmin juhlatuulella, vaan mietin kultaani jne...siis baareissa se metsästys on jotain niin ällöä välillä, että pitäisi olla aiiika sekaisin, että jaksas sellasta katsella - tai sitten pitäis olla sinkku ja metsästää itsekin. Mutta joka tapauksessa lähdin sieltä suht ajoissa (omasta mielestäni) pois.

La oli soittotreeniä ja sen sellaista...ja illalla kultaiseni tuli mun luokse. Käsittämätöntä, että oon löytänyt sellaisen ihmisen, jolla on kaikki ne ominaisuudet, joita haluan miehellä olevan...ja vähän enemmänkin!!
Ainiin...päätöksistäkin piti puhua! :O
Olin jo aivan unohtanut otsikkoni. Hihii! Elikkä olen tehnyt päätökseni työasian suhteen. En lähde Imatralle vaan jään tänne. Tän päätöksen takana aion seistä enkä aio katua enkä jossitella. Jonkun mielestä olen ehkä typerä, harvemmin kai tarjotaan oman alan töitä tällä alalla, vaan niitä haetaan niska limassa, mutta tää nyt on mun päätös ja sillä hyvä. :)

Tänään kävin taidenäyttelyssä, joka oli avautunut perjantaina. Oli siellä jos minkälaista taidetta esillä...jotkut sykähdytti paljonkin ja jotkut taas -- noh, mielipideasioitahan nuo ovat.

Nyt kello on jo paljon ja taidan jäädä unelmoimaan kaikesta ihanasta. <3
Kauniita unosia... :)