Toisin kuin Karvinen, minun ei ole tarkoitus kasvatella vatsaani lasagnella ym., vaan tosiaan Easy Dietiä takana nyt 7 päivää, kahdeksas menossa.

Pussikeitot ym. vanukkaat ja smoothiet ei oikeen natsaa, ne on suoraan sanottuna aika kammottavia suurin osa. Suolaisista parhaimmalta on maistunut juusto-, parsa- ja kanakeitto, mutta voiton vie juusto, sillä näissä muissa on jotain suutuntumaa, mikä taas ei tunnu kivalta. Mansikkasmoothie ja suklaavanukas ovat makeista ne, jotka menevät alas suht koht kivuttomasti.

Siltikään en usko pystyväni syömään 10 viikkoa pelkästään näitä pussituotteita, lähdin siinä mielessä vähän soitellen sotaan.  Jauhoisuus ja "tekno" maku ovat sellaiset, jotka puistattavat. Olen tehnyt niin, että osan olen syönyt pusseista ja osaltaan syönyt proteiinipitoisia juttuja pieniä määriä, kuten kananfileetä (ilman marinointeja tietysti!), raejuustoa jne.

Se tavoitelluin asia kuitenkin menee koko ajan laskusuuntaisesti: paino!

Tämän viikon aikana painoa on lähtenyt....tattadaa.... - 4,6kg !!!  

Käytössäni on myös Ketostix-liuskat, joilla olen varmistanut olevani ketoosissa, minun lukemani oli muutama päivä sitten kohtalainen ja sen koen olevan ihan riittäväkin, mikäli siinä saisin sen pysymään. Nälkää en kauheasti ole tuntenut, kuin alkupäivinä.

Näillä siis jatketaan ja tsempit kaikille kanssalaihduttajille myös!