Tuuli-Tukka pisti minulle haasteen, joten ei tässä auta perääntyä. ;)
Olen ollut lomailemassa ja nyt vihdoin koneen ääressä enemmän.
Elikkä 7 faktaa minusta:

1. En koskaan tee mitään täydellisesti ohjeen mukaan, vaan aina sovellan jotenkin.
2. Olen haaveilija, vaikkakin loppujen lopuksi melko järki-ihminen, mutta mm. itseni hemmottelu ja sen suunnittelu (mm. kynsien hoito, uusi suihkusaippua jne) saattaa innostaa minua aivan "hulluna".
3. Olen myös erittäin peruslaiska ja perussaamaton, joten kun en kerralla saa jtn asiaa valmiiksi, se saattaa jäädä virumaan pitkäksikin aikaa, kunnes otan itseäni niskasta kiinni.
4. Meikkaan lähes joka päivä, mutta minulla on aina jokin "teema", joskus se on rajumpi, joskus lähes au natural! :D
5. Kun innostun jostain (yleensä turhasta tai ainakin sillä hetkellä ei-niin-aiheellisesta) asiasta, otan siitä selvää niin paljon kuin mahdollista ja tuhlaan siihen paljon aikaa. (tämä tarkoittaa siis vain asiaa ei esim. toista ihmistä)
6. Loukkaannun helposti (lue: otan itseeni), vaikka tiedän, miten lapsellista se on.
7. Olen ylikiltti, josta on minulle välillä suurta haittaa.

No, siinä oli jtn, mutta näitähän löytyy vaikka kuinka!!!

Seuraavaksi haasteen saavat nämä 7 blogia:
Imperooni
Pikkutytön piiperrykset
Kristallin kirkasta
Minä huitsin nevadassa
Cebicin keittiössä
Justiinan kokkailut
Niin varmaan.

Hauskoja vastailuhetkiä!! ;)