619929.jpg
                   (Kuva täältä kopsailtu)

Ne jotka tuntevat mut hyvin, tietävät, etten oikein siedä tikkujätskejä, siis puisia tikkuja u know... :D En tiedä, onko mulla huonoja kokemuksia niistä tikuista lääkärikäynneiltä, kun on katsottu kurkun tilannetta tms, mutta se tikku vaan on niin kauhia, että välttelen sitä!

No, mutta mulla tulee joskus älytön salmiakin himo...tänään tuli sellainen, kun olin koko päivän ollu mun  ystävän kanssa ja ruotinut suhde-asioita perin pohjin ja elänyt kahvilla. Kävin kaupassa ja menin itseni yllättäen jäätelöaltaalle ja bongasin uudet Kingis  Rouheet. Ja siellä se Salmiakki kutsui mua... :/  No, ajattelin, että tikkua voin välttää ja kaavin lusikalla jätskin kaikkinensa jälkiruokakippoon ja nautin siitä kaikin siemauksin -- ja jo puolessa välissä olin varma, että tää jos mikä auttaa salmiakinhimoon...!!! Se himo oli poissa ennenku jätski oli loppu. Suosittelen salmari-addikteille. :)

Tällainen mainos tähän väliin...eipä mulla nyt muuta, hih!