Kello on tooosi paljon, mut yritin käydä nukkumaan...tuloksetta, kouluasiat ym tuollaiset vaivaa päätä (ja pelkään liskojenyötä, kun darrasukat on kadoksissa), joten tulin hetkeksi vielä koneelle... :D

10 vuotta sitten minä...
1. olin lopettelemassa 1.vuotta yläasteella
2. olin ihastunut erääseen poikaan, joka aiheutti sydänsuruja
3. pukeuduin erittäin paljon samalla lailla (tietoisesti) parhaan ystäväni kanssa


5 vuotta sitten minä...
1. sain yo-lakin
2. seurustelin kolmatta vuotta saman pojan kanssa
3. hain eri paikkoihin opiskelemaan, mutta välivuosi tuli eteen


3 vuotta sitten minä...
1. olin jo muuttanut tänne, olin opiskellut 1 vuoden
2. asuin avoliitossa
3. tunsin olevani valmis vakiintumaan kunnolla, mutta en ollut lainkaan itsenäinen


1 vuosi sitten minä...
1. olin sinkku
2. menin kesäksi kotipaikkakunnalleni töihin
3. olin varma, etten löytäisi ketään miestä ja olin päättänyt, että yksin on kivempaa olla


Tähän asti tänä vuonna minä...
1. seurustelen ihanan miehen kanssa <3
2. olen urheillut liian vähän (ja aionkin parantaa tapani)
3. olen huomannut olevani itsenäinen nainen


Eilen minä...
1. olin alkupäivän tooodella surullinen
2. lähdettiin kullan kanssa viihteelle ja oli ihanaa :)
3. tein hyviä päätöksiä


Tänään minä...
1. heräsin kultani vierestä ja oleilimme sängyssä luvattoman kauan :D
2. olin aika tehokas iltapäivän jälkeen, mutten kouluasioiden suhteen :/
3. käyn kohta nukkumaan


Huomenna minä...
1. yritän parhaani tentissä
2. menen sosiaalitoimeen vinkumaan kesän toimeentulotukiasioista
3. yritän kirjoittaa opinnäytetyön loppuun :)